POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
62-700 Turek, ul. Łąkowa 1
tel.( 063 ) 289 24 06, fax. ( 063 ) 289 22 24
e – mail: pcpr@powiat.turek.pl _____________________________________________________________
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego,
numer postępowania: PCPR.P.3431.2.2012 z dnia 06.06.2012 na: Zorganizowanie
turnusu rehabilitacyjnego w ramach projektu systemowego pn.„Na jutro
pracujemy już dziś- Program na rzecz osób niepełnosprawnych
i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze oraz
rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego” realizowanego przez Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Turku
Na podstawie 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 roku nr 113, poz. 759 ze zm.)
informuje, iż w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
nr PCPR.P. 3431.2.2012 na realizację zadania polegającego na zorganizowaniu 14-dniowego turnusu
rehabilitacyjnego ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno –
wypoczynkowym oraz zajęciami grupowymi z psychologiem i doradcą
zawodowym dla 37 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów (łącznie 70
osób) nad polskim morzem w ramach projektu systemowego PCPR Turek pn.
„NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ-Program na rzecz osób niepełnosprawnych i
wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze oraz rodziny
zastępcze z Powiatu Tureckiego”, Zarząd Powiatu Tureckiego zatwierdził
wyniki postępowania oraz unieważnił postępowanie w przedmiotowej sprawie
(Uchwała Zarządu Powiatu Tureckiego nr 317/2012 z dnia 14.06.2012 r.)
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 13.06.2012 r. o godz. 13.30 komisja przetargowa w składzie:
1) Katarzyna Antosik
2) Agnieszka Pawłowska
3) Agnieszka Józefiak
4) Krystyna Jaros
zebrała się w celu dokonania otwarcia ofert w postępowaniu o udzielanie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn.
zm.).
W przedmiotowym postępowaniu komisja przetargowa stwierdziła, iż złożono 1 ofertę.
Oferta nr 1
1. Nazwa (firma) wykonawcy: Leszek Haratyk NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji, Zdrowia i Urody Sanatorium „Panorama Morska”
adres siedziby lub miejsca zamieszkania: Biuro Rezerwacji 54-206 Wrocław ul. Legnicka 144/3 ośrodek: NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji, Zdrowia i Urody Sanatorium „Panorama Morska” ,ul. Uzdrowiskowa 15, 76-107 Jarosławiec cena oferty: 179.970,00 zł brutto / 179.970,00 zł netto termin realizacji: 23.06.2012-06.07.2012 |
Podczas badania oferty i oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, komisja przetargowa
stwierdziła, iż cena jedynej oferty tj. oferty nr 1, będąca jednocześnie
najkorzystniejszą ofertą z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z
powyższym komisja przetargowa stwierdziła podstawy do unieważnienia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 93 ust. 1
pkt 4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).