Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pcpr.turek.pl , www.bip.powiat.turek.pl
Turek: Zorganizowanie 14 – dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno – wypoczynkowym oraz zajęciami grupowymi z psychologiem i doradcą zawodowym dla 60 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów (łącznie 93 osoby) nad polskim morzem w ramach projektu systemowego PCPR Turek pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 78821 – 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku , ul. Łąkowa 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892406, faks 063 2892224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie 14 – dniowego turnusu rehabilitacyjnego
ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno – wypoczynkowym oraz
zajęciami grupowymi z psychologiem i doradcą zawodowym dla 60 osób
niepełnosprawnych
i ich opiekunów (łącznie 93 osoby) nad polskim morzem w ramach projektu
systemowego PCPR Turek pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program na
rzecz osób niepełnosprawnych
i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze
z Powiatu Tureckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie
14 – dniowego turnusu rehabilitacyjnego ogólnousprawniającego z
programem rekreacyjno – wypoczynkowym oraz zajęciami grupowymi z
psychologiem i doradcą zawodowym nad polskim morzem w ramach projektu
systemowego PCPR Turek pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program na
rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki
opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego, dla 60 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów
(łącznie 93 osoby), w tym dla osób z następującymi schorzeniami: – z
chorobami neurologicznymi, – z dysfunkcją narządu ruchu, – z dysfunkcją
narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, – z dysfunkcją
narządu wzroku, – z dysfunkcją narządu słuchu, –
z niepełnosprawnością intelektualną, – chorobą psychiczną, – epilepsją,
– mózgowym porażeniem dziecięcym, – z chorobami układu krążenia, –
układu oddechowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów dla osób
niepełnosprawnych prowadzonego przez wojewodę – zgodnie z art. 10c ust. 2
pkt 1 ustawy z 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr
127, poz. 721 ze zm.). 2. aktualny wpis do rejestru ośrodków
prowadzonego przez wojewodę – zgodnie z art. 10c ust. 2 pkt 2 ustawy z
27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721
ze zm.). 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem minimum 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na organizacji turnusów rehabilitacyjnych wraz z programem rekreacyjno – wypoczynkowym oraz zajęciami grupowymi z psychologiem i doradcą zawodowym grup powyżej 50 osób wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
w tym zakresie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku zostanie
dokonana
wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane oświadczenie, tj. oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz osób przeprowadzających szkolenia, a także ich kwalifikacje
zawodowe doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania
zamówienia. Oświadczenie,
że podmiot, którzy zamierza objąć wsparciem szkoleniowym osoby bezrobotne (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) w momencie udzielania wsparcia będzie wpisany na listę instytucji szkoleniowych. - III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
w tym zakresie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku zostanie
dokonana
wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane oświadczenie, tj. oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.
Aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów dla osób
niepełnosprawnych prowadzonego przez wojewodę – zgodnie z art. 10c ust. 2
pkt 1 ustawy z 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr
127, poz. 721 ze zm.). 3. Aktualny wpis do rejestru ośrodków
prowadzonego przez wojewodę – zgodnie z art. 10c ust. 2 pkt 2 ustawy z
27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.
z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm.). 4. Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz minimum 2 usług w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
polegających na organizacji turnusów rehabilitacyjnych wraz z programem
rekreacyjno-wypoczynkowym oraz zajęciami grupowymi
z psychologiem i doradcą zawodowym grup powyżej 50 osób wraz z podaniem
ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów
potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób
przeprowadzających szkolenia, a także ich kwalifikacje zawodowe
doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia –
Załącznik nr 6
do SIWZ. 7. Oświadczenie, że podmiot, którzy zamierza objąć wsparciem
szkoleniowym osoby bezrobotne (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i
instytucjach rynku pracy) w momencie udzielania wsparcia będzie wpisany
na listę instytucji szkoleniowych – Załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.turek.pl , www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek, województwo wielkopolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 15:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek, województwo wielkopolskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany
jest w związku z realizacją projektu systemowego Na jutro pracujemy już
dziś w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: tak