Szanowni Państwo,
W związku z przegotowywanym przez Fundację Fuga Mundi wnioskiem o dotację w odpowiedzi na konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego, 2.6 Wysoka jakość polityki na rzecz włączenia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych, Wiedza Edukacja Rozwój (www.power.gov.pl/nabory/1-202/), POWR.02.06.00‐IP.03‐00‐007/18, z dnia 30.11.2018 roku, zwracamy się z prośbą o udzielenie promesy udziału Państwa Instytucji w planowanym do realizacji projekcie oraz przesłanie stosownej deklaracji na załączonym wzorze.
Informujemy, że Fundacja Fuga Mundi w odpowiedzi na ww. konkurs zamierza aplikować o dotację na realizację autorskiego projektu pt. „Wdrażanie rozwiązań systemowych w zakresie tworzenia dostępności infrastruktury, dóbr, produktów oraz usług publicznych na rzecz włączenia społecznego i zawodowego osób z niepełnosprawnościami w kontekście standardów określonych w KONWENCJI O PRAWACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH oraz Programie Rządowym DOSTĘPNOŚĆ PLUS”.
Celem projektu jest wyposażenie Przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej uczestniczących w procesie kształtowania i wdrażania polityk publicznych w kompetencje w zakresie zapewniającym równość szans i dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Głównym działaniem w ramach projektu będzie organizacja i przeprowadzenie bezpłatnych, trzydniowych szkoleń oraz warsztatów z tego zakresu, z zapewnieniem zakwaterowania, wyżywienia, materiałów szkoleniowych, zwrotu kosztów dojazdów dla Uczestników. Szkolenia realizowane będą w okresie: wrzesień 2019 do grudzień 2020 r. do wyboru w jednej, z co najmniej czterech miejscowości na terenie Polski.
Jednocześnie informujemy, że podpisanie Deklaracji udziału Państwa Instytucji w planowanym do realizacji projekcie nie stanowi żadnego zobowiązania finansowego oraz nie jest ostatecznym zobowiązaniem do udziału w projekcie. Ewentualne szczegóły udziału Państwa Instytucji w projekcie będą ustalane po ostatecznym rozstrzygnięciu konkursu dotacyjnego na podstawie odrębnych dokumentów, co jest przewidziane na II/IV kw. 2019 r.
Szkolenia realizowane będą przez jedną wybraną w drodze konkursu organizację, w związku z tym Instytucje, do których kierowane są prośby o udzielenie promesy w planowanym do realizacji projekcie mogą ich udzielić kilku podmiotom.
Prośba o przesłanie Deklaracji wynika z tego, że kryteria oceny merytorycznej projektów przyznają dodatkowe punkty dla Wnioskodawców posiadających wstępną deklarację udziału jego adresatów, co znacząco zwiększa szansę na otrzymanie dotacji na realizację projektu.
Mamy nadzieję na pozytywne rozpatrzenie naszej prośby oraz podpisanie Deklaracji udziału Państwa Instytucji w planowanym do realizacji projekcie wg załączonego wzoru.
Jednocześnie prosimy także o wypełnienie ankiety dotyczącej potrzeb szkoleniowych, którą przesyłamy w załączeniu, co pozwoli lepiej przygotować program szkoleń uwzględniający potrzeby Państwa Instytucji.
Dokumenty prosimy przesłać w terminie do dnia 24-01-2019 r. na adres:
Fundacja Fuga Mundi, ul. Hutnicza 20B, 20-218 Lublin lub mailowo na adres: ffm.gudowski@wp.pl
Dodatkowych informacji dotyczących naszej prośby udziela: Arkadiusz Gudowski, tel. 815342601, mail: ffm.gudowski@wp.pl
Z wyrazami szacunku,
Arkadiusz Gudowski
Specjalista działu projektowego
Fundacja Fuga Mundi
ul. Hutnicza 20B
20-218 Lublin
NIP 712-19-31-563
tel./ fax: (81)534-26-01
www.ffm.pl