Wykształcenie: jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia.
Doświadczenie zawodowe: 2 – letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym.
Data rozpoczęcia zatrudnienia: październik 2024r.
Wymiar czasu pracy: niepełny / umowa zlecenia – dni i godziny pracy do ustalenia z pracodawcą.
Rodzaj umowy: na czas określony / umowa zlecenie – do uzgodnienia.
Ogólny zakres obowiązków:
- Kwalifikowanie kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka.
- Przeprowadzanie badań psychologicznych rodzinom zastępczym i osobom prowadzącym rodzinny dom dziecka.
- Dokonywanie diagnozy psychofizycznej dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej.
- Udział w dokonywaniu okresowej oceny rodziny zastępczej i prowadzącego rodzinny dom dziecka oraz oceny sytuacji dziecka przebywającego w pieczy zastępczej.
- Udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej.
- Podejmowanie wszechstronnej współpracy z sądem, szkołami, ośrodkami pomocy społecznej oraz z innymi instytucji działającymi w systemie opieki nad dzieckiem i rodziną.
- Prowadzenie konsultacji, poradnictwa i terapii z osobami sprawującymi pieczę zastępczą i ich dziećmi oraz z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych i pełnoletnimi wychowankami pieczy zastępczej.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy (CV).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz spełnienie dodatkowych wymagań.
- Oświadczenie kandydata, że nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedłożenie przez kandydata zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych .
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1135).
Dokumenty można składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62 – 700 Turek – Sekretariat (pokój nr 2).
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 63 / 289 24 06 .