Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 119916-2013 z dnia 2013-03-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Turek
Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach
projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program na rzecz
osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo –
wychowawcze oraz rodziny…
Termin składania ofert: 2013-04-10
Turek: Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w
ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program
na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki
opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego,
realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 166476 – 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119916 – 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892406, faks 063 2892224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rekrutacja 2 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej
w ramach projektu systemowego pn. NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program
na rzecz osób niepełnosprawnych i wychowanków opuszczających placówki
opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze z Powiatu Tureckiego,
realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego, do wykonywania zadań zgodnie z ustawą z dnia 9
czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j.
Dz. U. z 2013r. poz. 135 ze zm.). Liczba zadań (części) – 2: Zadanie 1 –
Rekrutacja koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej dla 14 rodzin
zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka zamieszkałych na terenie gmin i
miast powiatu tureckiego. Realizowanie zadania w wymiarze nie większym
niż 120 godzin miesięcznie. Zadanie 2 – Rekrutacja koordynatora
rodzinnej pieczy zastępczej dla 15 rodzin zastępczych oraz rodzinnych
domów dziecka zamieszkałych na terenie gmin i miast powiatu tureckiego.
Realizowanie zadania w wymiarze nie większym niż 120 godzin miesięcznie.
Rodzaj umowy: Umowa o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z
dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące
zlecenie (umowa zlecenia).Do zadań koordynatora rodzinnej pieczy
zastępczej będzie należało w szczególności:1) udzielanie pomocy
wyznaczonym rodzinom zastępczym
i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z
pieczy zastępczej, 2) przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny /
pracownikiem socjalnym i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym
rodzinny dom dziecka planu pomocy dziecku, 3) praca w środowisku rodzin
zastępczych i rodzinnego domu dziecka, 4) pomoc rodzinom zastępczym oraz
prowadzącym rodzinny dom dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, 5)
zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinny dom dziecka
dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej,
reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, 6) udzielenie wsparcia pełnoletnim
wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, 7) konsultacje przy
ocenie rodziny zastępczej i prowadzącego rodzinny dom dziecka, 8)
organizowanie pomocy i wsparcia osobom sprawującym pieczę zastępczą,
w szczególności w ramach grup wsparcia, 9) organizowanie dla rodzin
zastępczych i rodzinnych domów dziecka pomocy wolontariuszy, 10)
współpraca ze środowiskiem lokalnym, w szczególności z podmiotami
realizującymi zadania na rzecz dziecka i rodziny, 11) udział w
posiedzeniach Zespołu Wsparcia Rodziny, 12) udział w posiedzeniach
Zespołu realizującego projekt systemowy, 13) udział w dokonywaniu oceny
sytuacji dziecka i rodziny zastępczej, 14) opiniowanie zasadności
przenoszenia dziecka w ramach różnych form pieczy zastępczej i
ewentualnego powrotu do domu rodzinnego, 15) pomoc w opracowaniu
programu usamodzielnienia, 16) prowadzenie miesięcznych kart czasu
pracy, 17) prowadzenie miesięcznych kart kontaktów i pracy koordynatora z
rodziną zastępczą, 18) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z
wykonywanych obowiązków, 19) przedstawienie końcowego sprawozdania z
efektów pracy rodzinnej pieczy zastępczej, 20) właściwe prowadzenie
dokumentacji związanej z realizacją projektu i gromadzenie ich w miejscu
określonym przez Dyrektora PCPR, 21) wykonywanie innych zadań zleconych
przez Dyrektora PCPR. Wykonawca przeznaczy na pracę z rodzinami i
współpracę z instytucjami (w szczególności powiatowym centrum pomocy
rodzinie – organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej, sądem, ośrodkami
pomocy społecznej, kuratorami, policją, poradnią psychologiczno –
pedagogiczną, szkołami, przedszkolami, gminnymi komisjami rozwiązywania
problemów alkoholowych, zespołami interdyscyplinarnymi, ośrodkami
adopcyjnymi, jednostkami służy zdrowia) nie więcej niż 120 godzin
miesięcznie (jeden koordynator). Ilość godzin przeznaczonych na
udzielanie pomocy danej rodzinie, współprace z ww. instytucjami jest
uzależniona od zapotrzebowania na pracę z rodziną. Zamawiający zastrzega
możliwość zmiany liczby rodzin zastępczych, określonych w danym
zadaniu, w których koordynator będzie świadczył usługi według potrzeb
Zamawiającego. Wykonawca będzie uczestniczył w Zespołach zwoływanych
przez Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. Wykonawca
będzie prowadził i przekazywał dokumentację danej rodziny według wzoru
ustalonego przez Zamawiającego. Wykonawca będzie informował
Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany
jest do systematycznego podnoszenia kwalifikacji w zakresie pracy z
dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i
samokształcenie. Wykonawca poniesie wszelkie koszty i ryzyko związane z
wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. m.in. Wykonawca we własnym
zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania zadań i
ponosi z tego tytułu wszelkie koszty. Koordynatorem rodzinnej pieczy
zastępczej może być osoba, która: 1. posiada wykształcenie wyższe na
kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, psychologia,
socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub, 2. posiada
wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami
podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie,
resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki
opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z
dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina
zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, 3. nie jest i nie była
pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz ich władza rodzicielska nie jest
zawieszona ani ograniczona, 4. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w
przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do Wykonawcy wynika z tytułu
egzekucyjnego, 5. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
pełnię praw publicznych, 6. nie była karana za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.
stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku – koordynator
rodzinnej pieczy zastępczej i pełnienie wynikających z niego obowiązków,
8. posiada prawo jazdy kat. B i samochód do dyspozycji, będzie w pełni
dyspozycyjna w czasie wykonywania zadań w ramach projektu, 9. w
przypadku osoby zaangażowanej w więcej niż jednym projekcie jako
personel projektu, jej łączne zaangażowanie w realizację zadań we
wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie.
Dodatkowymi wymaganiami nie będącymi warunkiem udziału w postępowaniu,
które będą brane pod uwagę w procesie oceniania ofert są: 1.
doświadczenie pracy z dzieckiem i rodziną lub jako rodzina zastępcza
albo prowadzący rodzinny dom dziecka, 2. predyspozycje osobowościowe:
odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, cierpliwość,
samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do
samodzielnej pracy w warunkach stresu, umiejętność współpracy, 3. wykażą
się znajomością przepisów: ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu
rodziny i pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 135 ze zm.),
ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013r. poz.
182 ze zm.), ustawy z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy
(t.j. Dz. U. z 2012 poz. 788), ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o
przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493 ze zm.),
wiedzą z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w
szczególności samorządu terytorialnego. W przypadku, gdy Wykonawca
prowadzi działalność gospodarczą to przedmiot działalności winien
obejmować świadczenie usług pomocy społecznej, a osoba, która będzie
wykonywała zamówienie winna spełniać wymogi określone w wyżej. Ocena
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)
dołączonych do oferty. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z
powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: NA JUTRO PRACUJEMY JUŻ DZIŚ – Program na rzecz osób niepełnosprawnych
i wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo – wychowawcze oraz rodziny zastępcze
z Powiatu Tureckiego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Przybył, ul. B. Chrobrego 1, 62-710 Władysławów, kraj/woj. wielkopolskie.
- Aleksandra Limiera-Karska, ul. Spółdzielców 14/48, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 66960,00
- Oferta z najniższą ceną: 66960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66960,00
- Waluta: PLN.